#TIJSOOGMODE

Hoewel de liefde voor brillen voorop staat,

komt dit met name voort uit de liefde voor design en mode.

Lees de verhalen achter de etalages, designers en de socials.

THE ROOF IS ON FIRE

De herfst is daar, dus dat betekent een nieuwe etalage! Omdat het vroeger donker wordt en de dagen steeds schemeriger worden, ben ik opzoek gegaan naar unieke verlichting. Dit vond ik al snel bij een gelimiteerde collectie van onze Zweedse vrienden van IKEA. Nu in samenwerking met een Thaise fashiondesigner…

meer >

TIJS X ANNU

Elk jaar zijn er een aantal optiekbeurzen die door ons trouw worden bezocht. En elke keer hoop je weer unieke en creatieve collecties tegen te komen. Zo stuitten wij in Parijs op het fantastische merk ANNU. Een merk ontstaan door een collectief van internationale ontwerpers, denkers en makers die samen zijn gekomen om iets unieks te creëren…

meer >

HIPSTORY

Soms scroll je verveeld door Instagram en word je ineens gepakt door een bepaald beeld. Zo vond ik deze toffe afbeeldingen, waar voornamelijk (voormalige) wereldleiders op de hak worden genomen door hen als een hipster anno 2020 uit te beelden. Los van het mooie kleurgebruik, zitten er erg veel details in de afbeeldingen…

meer >

CORONA UPDATE

Damn you Corona! Je zorgt voor een hoop onrust en onzekerheid. Ook bij mij als jonge ondernemer. Maar je zorgt ook voor een gevoel die ik niet eerder heb ervaren.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Een gevoel dat er, door alle maatregelen die door een ieder getroffen dient te worden, een eenheid ontstaat in onze samenleving. Deze saamhorigheid zal werken als een medicijn tegen de wanorde die jij veroorzaakt…

meer >

CREATIEF MET VAZEN

Het is februari en zo langzamerhand begint menig mens behoefte te krijgen aan de lente. Dit betekent meer kleur in de etalage! In de zoektocht naar mooie droogbloemen stuitte ik op Octaevo, een klein creatief merk uit Barcelona. Octaevo maakt prachtige accessoires met de Middelandse Zee en al haar betoverende verhalen als inspiratie…

meer >

REMEMBER THE LOVE

Het team van MYKITA blijft indruk maken met hun creatieve concepten, technische vakmanschap en prachtige marketingcampagnes. Zo ook de nieuwe campagne, ‘Remember the love’. Hier nemen fotografen Mark en Bibi Borthwick ons mee naar een heerlijk eiland in het Caribisch gebied, om hier de nieuwe collectie van MYKITA op warme wijze met ons te delen…

meer >